marți, 26 ianuarie 2010

FFFFFUUUUU


Bai frate, ce cacat e asa de frig?
Stand si vegetand in pat de vreo 2 saptamani fara sa fac contact cu lumea exterioara, am avut azi neplacerea sa simt pe pielea mea cat de kkt de frig poate sa fie.
Normal ca la mine in pat e cald si bine, si uitandu'ma pe geam mi'am zis ca ba frate e soare n'are cum sa fie asa frig cum se plang astia. Si bine inteles ca am iesit pana in curte (in pantalonasii mei de pijama care cred ca'mi ajung pana la jumatea cracului)si m'a traznit asa un val de frig dragalas. Cred ca am ramas cu cristale de gheata pe parul de pe picioare. Da, cetisi bine, parul de pe picioare.
Bai da'o'n cacat, inteleg ca e iarna si prin definitie trebuie sa fie frig. Da' baaaa -20 de grade la sfarsitul lui ianuarie in zona de campie, what is this shit?! Pana mea, -10 parca e mai acceptabil. Noaptea, nu'n plina zi.
Ma pis pe ea de incalzire globala si pe ei de ursi polari, ca ar putea prea bine sa'si mute habitatul in Caracal, cred ca se potriveste cu polul nord right about now.
Ma lua cu frig doar gandindu'ma la ce e afara. Si ma uit pe geam, si e asa soare si fain, si zapada (urasc zapada) si parca as avea chef sa ies in parc. Dar asta ar insemna sa ies din casa. Si sa ma imbrac in 3 perechi de izmene + pantaloni de schi si alendelonul meu imens si greu care cred ca e facut pentru cresterea rezistentei spatelui, nu pentru oameni ca mine. So fuck it. Stau aici ca'i bine. Si daca chiar mi se face dor de real life, deschid geamul.

In other news. Cand pana mea e olimpiada la engleza? Ca sincer habar n'am.
Si daca cumva in mod incredibil, cineva de la Cluj citeste bloaga (kkt, nimeni nu citeste bloaga) puteti sa'mi ziceti si mie cum ii vremea p'acolo? Ca daca e sa stau o saptamana acolo, macar sa am resources the haine and stuff. La mintea mea blonda si lipsita de inteligenta practica, sunt in stare sa'mi au tricouri. I shit you not. Asta am facut anul trecut la Ploiesti. Da' bun, anu trecut a fost chiar vara pe vremea asta fata de cum ii acum.


Cred ca am abuzat de Russian Roulette de la Rihanna pana la extrem. 100 de playuri intr'o singura zi. Lol, fail

3 comentarii:

  1. Bah...e frig peste tot..asa ca nu te mai plange. Asta sau ia exemplu pasarilor. Pleaca in Australia pana se face cald aci si frig acolo

    RăspundețiȘtergere
  2. E frig,e zapada,dar e atat de frumoasa iarna...

    RăspundețiȘtergere